1. Zamówienia i wysyłka
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
- Czas wysyłki towaru uzależniony jest od naszych stanów magazynowych, konkretną informację można znaleźć, klikając na wybrany produkt, w prawym, górnym rogu opisu aukcji.
Jaki jest koszt wysyłki?
Wysyłka jest darmowa.
Czy wszystkie produkty są dostępne na magazynie?
- Produkty oznaczone metką "24h" są dostępne na magazynie.
Czy można dokonać zmian w produkcie na życzenie klienta?
- Niestety nie ma takiej możliwości.
Czy jest opcja wniesienia produktu?
- Kurier ma obowiązek wniesienia paczki do 25 kg.
Czy wysyłacie towar za granicę?
- Niestety nie, towary wysyłamy tylko na terenie Polski. Wyjątkiem jest towar wysyłany hurtowo.
Czy można odebrać zakupiony towar osobiście?
- Meble można odebrać w naszym magazynie przy ulicy Zielińskiego 12. Proszę pamiętać, że przy odbiorze w magazynie przyjmujemy płatności wyłącznie internetową, np. poprzez zakup w naszym sklepie internetowym.
2. Reklamacja
Co jeśli produkt okaże się uszkodzony?
-W takim przypadku prosimy o przesłanie zdjęć z dokładnym opisem uszkodzenia na adres e-mail: [email protected] Po zgłoszeniu reklamacji klient otrzymuje nowy element.
Co jeśli będzie brakować elementów przesyłki?
- W takim przypadku prosimy o kontakt ze sprzedawcą, niezwłocznie doślemy brakujące elementy.
Kto ponosi koszty reklamacji?
- Wszystkie koszty reklamacji, jednocześnie z wysyłką ponosi sprzedawca.
3. Zwrot:
Jaki jest czas na zwrot?
- Klienci mają 30 dni roboczych na zwrot.
Na jaki adres można zwrócić produkt?
- Nasz adres to: Bakończycka 7, 37-700 Przemyśl
Kto ponosi kosztu zwrotu?
- Zwrot opłaca klient.
4. Faktury VAT/ dowody zakupu
Czy wystawiacie fakturę proformę?
- Tak, prosimy o wcześniejszą informację mailowo lub telefonicznie.
Czy fakturę wysyłacie elektronicznie?
-Tak, fakturę zawsze wysyłamy na podany adres e-mail do 14 dni.
Czy wystawiacie fakturę VAT na firmę?
-Tak, tylko gdy w momencie zakupu zostanie podany numer NIP.