Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: [email protected], W wiadomości należy zawrzeć następujące informacje: dane zamawiającego, zwracany towar, data nadania, potwierdzenie, że odsyłany towar jest pełnowartościowy. Ze względu na sprawną organizację przyjmowania zwrotów, nie akceptujemy oświadczeń o odstąpieniu od umowy dołączanych do zawartości paczki.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Bakończycka 7, 37-700 Przemyśl, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia, w którym otrzymałeś towar.

Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący.

W przypadku odstąpienia od umowy Konsument zobowiązuje się do zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu i oddanie go w stanie niepogorszonym pod rygorem poniesienia kosztów związanych z niewłaściwym zabezpieczeniem towaru przez kupującego.

Zamawiający będący Konsumentem odpowiada za zmniejszenie wartości towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów. Za zmniejszenie wartości uważa się między innymi przesyłanie zmontowanego produktu, rozcięcia materiału, wybity siłownik, brak wszystkich elementów, brak oryginalnego kartonu, napisy na kartonie.

Uszkodzony lub niekompletny towar odesłany przez Konsumenta do Sprzedającego nie będzie przyjmowany. 

Wszelkie uszkodzenia wynikające z wad produkcyjnych lub nieprawidłowego transportu, stwierdzone podczas sprawdzania towaru należy zgłosić do Działu Reklamacji pod adresem [email protected] celem ustalenia dalszego postępowania. 

Od umowy możesz odstąpić w terminie 30 dni.

Bieg trzydziestodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności za zamówiony towar, bez kosztów transportu, zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: [email protected] lub drogą pocztową na adres ul. Bakończycka 7, 37-700 Przemyśl.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I ZYSKAJ 30 ZŁ

Bądź z nami na bieżąco i otrzymuj informację o naszych promocjach i nowościach.

3 LATA GWARANCJI

W trosce o zadowolenie naszych klientów na wszystkie produkty obowiązuje 3-letnia gwarancja

30 DNI NA ZWROT

Meble nie pasują do Twojego pomieszczenia? Zwróć je bez podawania przyczyny w ciągu 30 dni

ATRAKCYJNE RABATY

Zobacz nasze aktualne promocje i zamów meble w atrakcyjnych cenach

WNIESIENIE

Kurier ma obowiązek wnieść zamówienie nieprzekraczające 25 kg

Produkt dodany do listy życzeń