Zwroty
Twój ostatni zakup nie spełnił Twoich oczekiwań? Możesz go zwrócić bez podania przyczyny do 30 dni od momentu otrzymania go.
Zrobisz to w 4 prostych krokach:
Rozmontuj produkt
Zdążyłeś już zmontować otrzymany produkt? Ostrożnie go zdemontuj do stanu w jakim go od nas otrzymałeś.
Zapakuj produkt i przygotuj do transportu
- Pamiętaj, że paczka przygotowana
dla kuriera musi być zabezpieczona
przed ewentualnymi uszkodzeniami
w trakcie transportu.
- Jeśli produkt będzie źle
zabezpieczony i ulegnie zniszczeniu,
nie będziemy mogli zwrócić pełnej
kwoty za zamówienie.
Poinformuj nas o zwrocie
Napisz na nasz adres e-mail: [email protected]
Nadaj zwracaną paczkę
Przesyłka nie może być
nadana za pobraniem.
Przesyłkę należy nadać na adres:
Mebel Elite Sp. z o. o.
ul. Bakończycka 7
37-700 Przemyśl
Pamiętaj! Jako konsument ponosisz koszty związane z odesłaniem towaru do sprzedawcy.
Zwroty należności
Po otrzymaniu i sprawdzeniu paczki na magazynie, zwrotu pieniędzy dokonujemy do 14 dni od momentu otrzymania towaru. Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Okres reklamacji wynosi 3 lata. Jeżeli coś jest uszkodzone, nie odsyłaj - napisz e-mail. Z pewnością szybko załatwimy niechcianą usterkę :)
Reklamacje najlepiej złożyć na adres e-mail: [email protected]
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad
- usunięcia wady
Lub złożyć oświadczenie o:
- obniżenie ceny
- odstąpienie od umowy
(w przypadku wady istotnej)
Odpowiadamy względem Ciebie za wady
stwierdzone przed upływem dwóch lat
od dnia wydania rzeczy. Rozpatrzenie Twojej
reklamacji (ustosunkowanie się do niej)
nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania
przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.