Zwroty

Twój ostatni zakup nie spełnił Twoich oczekiwań? Możesz go zwrócić bez podania przyczyny do 30 dni od momentu otrzymania go.

Zrobisz to w 4 prostych krokach:

Rozmontuj produkt

Zdążyłeś już zmontować otrzymany produkt? Ostrożnie go zdemontuj do stanu w jakim go od nas otrzymałeś.

Zapakuj produkt i przygotuj do transportu

- Pamiętaj, że paczka przygotowana dla kuriera musi być zabezpieczona przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie transportu.

- Jeśli produkt będzie źle zabezpieczony i ulegnie zniszczeniu, nie będziemy mogli zwrócić pełnej kwoty za zamówienie.

Poinformuj nas o zwrocie

Napisz na nasz adres e-mail: [email protected]

Nadaj zwracaną paczkę

Przesyłka nie może być nadana za pobraniem. Przesyłkę należy nadać na adres:

Mebel Elite Sp. z o. o.
ul. Bakończycka 7
37-700 Przemyśl

Pamiętaj! Jako konsument ponosisz koszty związane z odesłaniem towaru do sprzedawcy.

Zwroty należności

Po otrzymaniu i sprawdzeniu paczki na magazynie, zwrotu pieniędzy dokonujemy do 14 dni od momentu otrzymania towaru. Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Okres reklamacji wynosi 3 lata. Jeżeli coś jest uszkodzone, nie odsyłaj - napisz e-mail. Z pewnością szybko załatwimy niechcianą usterkę :)

Reklamacje najlepiej złożyć na adres e-mail: [email protected]

W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad
- usunięcia wady
Lub złożyć oświadczenie o:
- obniżenie ceny
- odstąpienie od umowy
(w przypadku wady istotnej)

Odpowiadamy względem Ciebie za wady
stwierdzone przed upływem dwóch lat
od dnia wydania rzeczy. Rozpatrzenie Twojej
reklamacji (ustosunkowanie się do niej)
nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania
przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Wczytywanie...